søndag den 15. september 2013

Det der var før, og det der kommer efter

Jeg vil være ærlig og sige, at dette indlæg kun har en funktion - at mindske mellemrummet, tiden, mellem indlæggene. Om det skyldes min milde form for OCD, min samvittighed der ikke kan holde til at efteråret presser på og informerer mig om, at sidste indlæg var i april, før sommeren overhovedet var til, eller om det mere er mangel på samme, mangel på inspiration eller trang til at skrive, men ikke føle jeg netop har tid. Hvilket er sært, da tid nok er noget af det, jeg har mest af ligenu.

For man vil så gerne skrive noget unikt, noget anderledes, noget gennemført og fantastisk - noget folk vil læse med ivrig iver og nikke genkendende til. Man vil gerne være en smule ved siden af dér, hvor man er lige nu.

Hvad var der før? Tomrum. Altså, i tidsmæssig forstand, der var AFstand og det er længe siden jeg var langt væk. Og det er en skam, for længde er især noget der betyder noget.

Det der kommer efter; det kan man kun løbe efter, planlægge eller prøve at forstå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar